Танцово шоу за капитализма
Българска танцова платформа се осъществява с финансовата подкрепа на Министерство на културата.
84 е необходимият брой разговори, за да се затвори успешно една сделка в корпоративния свят на продажбите.
В представлението Стефани Ханджийска и Нели Георгиева поставят неудобни въпроси за връзката между пазара и танцовия труд; за тялото на танцьора, което едновременно извършва този труд и е негов продукт; за условията на работа и живот; за успеха и преумората в епохата на късния капитализъм.
Всеки билет за „84 разговора“ е инвестиция, която се възвръща под формата на танцови фантазии, лични истории, танц по телефона, сексапил и наръчник за оцеляване в капитализма.
84 разговора първи път.
84 разговора втори път.
84 разговора трети път.
Продадено!
Стефани Ханджийска е българска танцова артистка и режисьорка на танцови филми, базирана между България и Великобритания. Интересува се от концепции като идентичност, имиграция, принадлежност, женственост и капитализъм. Работата ѝ е носител на награда на Столична община и награда „ИМПУЛС“ за ярки постижения в областта на културата, и е номинирана за награда „ИКАР“ за съвременен танц и пърформанс.
Представления на Стефани Ханджийска са селектирани от международни форуми като фестивалите “Dance Umbrella” и “Resolution” в Лондон, “The Place” – център за съвременен танц в Лондон, “Rambert Dance”; “ImPulsTanz” във Виена; „Антистатик“, “Moving Body”, “ОNE DANCE WEEK” и АСТ фестивал в България. Стефани е алумни на London Contemporary Dance School в магистратурата „Съвременен танц“.
Ханджийска работи в полето на съвременния танц и танцовия филм. Автор е на танцовите филми „Поглед от ръба“ (2020) и “INNER BLOOM” (2021), „Жената, която уши знамето“ (2022), а в момента работи върху четвъртият си филм, „ЗАЕК“, който ще бъде представен премиерно през октомври 2024.
Проектът „84 Разговора“ е реализиран с финансовата подкрепа на Министерството на Културата на република България, и в партньорство с ДНК – пространство за съвременен танц и пърформанс и Топлоцентрала, София.
Представлението „84 Разговора“ задава въпроси, които могат да предизвикат размисъл, и съдържа частична голота.