С подкрепата на fabrik Potsdam (Потсдам, Германия), Maison de la culture Frontenac (Монреал, Канада), Circuit-Est centre chorégraphique (Монреал, Канада), Théatre Hector-Charland (L’Assomption, Канада), Les Subsistances (Лион, Франция), Agora de la danse (Монреал, Канада), Съвет по изкуства на Канада, Съвет по изкуства и литература на Квебек, Съвет по изкуства на Монреал.
Представлението е част от международна програма „Мигриращото тяло” на ДНК – пространство за съвременен танц и пърформанс. Представя се в партньорство с фестивал „Антистатик“ с финансовата подкрепа на Програма „Култура“ на Столична община.
“Bang Bang” e личен, а затова и универсален, съвременен ритуал, през който тялото изразява себе в своето най-войнствено и отчаяно положение, в ситуация на пълно освобождаване и преодоляване на себе си. Основната тема на “Bang Bang” е съпротивата. Изпълнителят застава на сцената като своеобразно камикадзе – в продължение близо на час той следва партитура, която е абсолютно изпитание на издръжливостта. Постепенно потта започва да тече, появяват се грешки, на заден план се прокрадва усещане за интимността на съществуването. Изпълнителят танцува, докато тотално загубва себе си, докато се заличи смисълът на „защо и как“, докато не изчезне необходимостта от присъствие. В това време зрителите пътуват през възприятията на чистото движение. Няма разказ, единствено самотно тяло, потопено във възбудата на изпитание, в което удоволствието и страданието се смесват и смирено оживяват в едно парадоксално пространство. Солото на Манюел Рок буквално и метафорично поставя под въпрос идеята за представление – от пространство на репрезентация до метафора на съвременния ритъм на живот.
„Манюел Рок танцува прекрасно и изглежда, че е достигнал пълно овладяване на своето тяло и рядката способност да използва всички негови възможности.“ Филип Кутюр, “Voir” (Монреал)
Манюел Рок започва своята кариера като изпълнител за водещи хореографи от Квебек като Мари Шуинар, Силвен Емар, Даниел Левейе и др. Успоредно той развива и собствени кратки хореографски форми. Привлича вниманието още с първoто си соло “Raw-me” (2010) и след него следват покани за редица фестивали и сътрудничества с други канадски и европейски танцови артисти и колективи. С “Bang Bang” (2017) Манюел Рок печели наградата на Съвета за изкуства и литература на Квебек за най-добра хореография за сезон 2016/17, както и Наградата за танц на Монреал в категорията за най-добър изпълнител.