„Без право на смърт, правото на живот е лицемерно.“
На територията на “Corpus Meum” актуалните въпроси на съвременността са изместени от единствения голям въпрос на живота, а именно: ако тялото принадлежи на своя собственик, има ли той права върху него и евтаназията едно от тях ли е? С дързост, която комбинацията от философско и театрално образование ѝ позволява, хореографът Марион Дърова провокира дебат върху този проблем, оказал се, парадоксално, едновременно хуманен и зловещ. Сценичното пространство на “Corpus meum” е пълно с множество въпроси, зададени посредством изразителността на телата на артистите, напомнящи ту крещяща болка, ту яд. Техните движения флиртуват с границите на Живота и Смъртта, люшкайки се между болезнеността на това да останеш в обозримия свят и достойнството да го напуснеш. От сцената проблясват белезниците на живота, с които са оковани принадлежащите му, онези, бленуващи достойната смърт. “Corpus Meum” чупи на парченца цивилизованата тишина относно доброволния край на живота, без страх от убождане. Представлението е алтернатива на провалилия се обществен разговор по темата за достойната смърт, която единствено може да победи пределната телесна болка.
Марион Дърова завършва „Философия“ в Софийски университет „Св. Климент Охридски“, а няколко години след това изучава „Режисура за драматичен театър“ в НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“. През 2015 г. преминава едногодишна обучителна програма по съвременен танц в Derida Dance Center, където участва в спектаклите “Silent Weapon”, “Zen Play”, “Sinner”, “Miss Julie”. Хореографския си дебют прави през 2016 г. с „Мейнстрийм“. През 2017 г. участва в българския шоукейс на европейския фестивал за съвременен танц и пърформанс “Aеrоwaves” със спектакъла “Trauma”.
Представлението се реализира с подкрепата на Национален фонд „Култура“ и Derida Dance Center.